Tuesday, December 19, 2017

Bintang2 Idol LADA

Catatan..  Mohd Asri Redha
Tarikh..    18.12.17

Assalaamualaikum WBT..  Selamat Sejahtera.... Catatan kali ini santai2 saja..

Bakat seseorang itu kadang2 kita tak terperasan sehinggalah bila ditonjolkan dlm pertandingan barulah kita nampak kehebatan seseorang..  Hari ini anak2 buah saya kat LADA mengadakan pertandingan nyanyian karaoke.. LADA IDOL 2017.. seramai 15 orang telah mengambil bahagian dalam pertandingan karaoke ini..  Waaahh...  Hebat-hebat betul rupanya persembahan mereka..

Saya melihat program ini bukan sekadar pertandingan semata mata tapi lebih kepada program sosial yg menghiburkan dan santai2 bersama warga LADA... Kekalutan dan kesibukan anggota melaksanakan tanggong jawab masing2 ditempat kerja perlu juga sekali sekala berhibur dgn cara yg lebih praktikal dan memberi impak positif pada prestasi kerja.

Kalau tidak mengambil bahagian boleh saja datang menonton dan mendengar nyanyian sahabat2 yg mengambil bahagian.. Sebagai tanda sokongan pada Kelab Sukan dan Kebajikan LADA yg menganjurkan program yg jarang2 dibuat oleh jabatan..

Sebab itu saya cuba hadhir program2 seperti ini.. Teringin nak nyanyi juga tp mlm tu nafas semput pula.. Tak berani  nak try.. Waduuh spoil betul....

Tahniah kepada semua pemenang LaDA Idol 2017 serta semua yg mengambil bahagian serta menjayakan program ceria-ceria ini..

JOHAN - Lan Bck Langkawi
NAIB JOHAN - En. Aziz Ishak
KE3 - Cik Nyi Roro Kidul
KE4 - Aremeer Marcello
KE5 - Adeq Kiey

Saguhati
Hazmi Jusoh
Nur Syafinaz Binti Othman
Zamri Ibrahim
Muhamad Yusuf Zawanah
En Razaidi
Muhammad Ghazi Islam
Frrancoo Kumpulan
Amer Ron
Wan Mohd Shahril












No comments:

Post a Comment