Wednesday, June 19, 2019

Aktiviti Meeting BOD LADA 1/2019

Catatan.. Mohd Asri Redha 
 Tarikh..  24 Mac 2019

Assalaamualaikum WRT..Alhamdulillah.. hari ini Mesyuarat Lembaga Pengarah LADA telah selesai diadakan sepanjang petang hingga ke malam.. Kali ke dua mesyuarat Ahli Lembaga Pengarah LADA diadakan dgn saya sebagai Setiausaha disebabkan kekosongan  CEO LADA belum diisi lagi.. segalanya berjalan lancar kerana bukan mudah untuk mengendalikan mesyuarat penting seperti ini.. Banyak perkara2 penting dan sensitif dibincang dan dibuat keputusan... Apatah lagi ada dua orang Pengerusi Mesyuarat iaitu  YAB Dato' Seri Mukhriz MB Kedah DA  dan YB Dato' Hj Amiruddin Timbalan Menteri Kewangan.. Ahli2 Jawatankuasa pula bukan  calang2 orang terdiri dari Dato' Asri Hamidon Timbalan Ketua Setiausaha Perbendaharaan, Dato Mohamad Timbalan Ketua Setiausaha Kementerian Hal Ehwal Ekonomi,. dan YB Dato' Ammar Setiausaha Kerajaan Negeri Kedah.. 

Saya bernasib baik mempunyai pasukan pegawai dan urusetia yang cekap dan mahir menguruskan mesyuarat dan aktiviti sampingan lain sempena mesyuarat Ahli Lembaga Pengarah LADA ini.. Pegawai2 pula sudah berpengalaman dalam menyediakan kertas kerja dan laporan dengan lengkap dan memuaskan ahli Lembaga Pengarah.. Kelemahan sedikit sebanyak tu biasa la .. tapi boleh dibuat penambahbaikan lagi dari masa ke semasa. So perjalanan mesyuarat berjalan lancar ....

Selepas ini banyak kerja kena buat bagi melaksanakan segala keputusan yang telah dibuat.. Tolong doakan segala apa yg dibuat oleh anak2 buah ini memberi kejayaan dan memberi manafaat pada jabatan dan rakyat..

Ok jumpa lagi..... catatan lain pula..

















No comments:

Post a Comment